aboutmea

Direktlänk till inlägg 6 december 2011

hej GSM äger typ

Av Amanda - 6 december 2011 21:30

ja men många av er kanske inte vet vad det är jo då ska jag förklara det är ett spel bra förklaring va???? jaja men ialla fall alla som har en modell där tycker ni det har blivit bra???? inte jag sådär gätte mycket !!!!   men nu ska vi slut prata om GSM. ialla fall i dag har jag varit den tråkiga skolan som vanligt!!!!!! just nu har jag jätte ont  i min axel kan knappast röra den.Nu när jag inte har skrivit så mycket nu har det hänt väldigt mycket saker tex som 1och2 advent och att jag nästan bröt armen så här gick det till då jag var hemma hos min kompis och vi typ lekte häst osså hade vi lagt upp låtsas hinder och på ett hinder var det två stolar på sidorna och ett snöre som var knutet på dom så sa jag att vi kunde hoppa samtidigt åt olika håll så råkade hon typ nudda repet och då snubblade jag och flög 2meter typ och lanade på armen men jag hade som tur var inte fått någon spricka eller en bruten arm så jag fick bara en arm stumpa 


hejdå för i dag mvh amanda     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 9 december 2019 14:36

det var ett tag sedan. Nu ska jag göra comeback igen. Hur kul?? SÅ KUL!! ...

Av Amanda - 3 oktober 2013 17:51

    känner mig väldigt forewer alone här på min blogg :( Kom och håll mig sällskap istället  här kommer 2 bilder.   ...

Av Amanda - 3 oktober 2013 17:05

Nu kommer jag börja vara lite mer aktiv på denna blogg.vad kan jag blogga om?skriv i kommentarerna tips på vad jag kan göra<3idag har jag varit sjuk och haft tråkigt hela dagen typ men nu kom jag på min blogg som jag inte har bloggat på på ett tag...

Av Amanda - 3 oktober 2013 16:58

100 år sedan jag bloggade typ men nu tänkte jag vara lite mer aktiv!!!!snälla komentera om vad jag ska skriva eller göra en video om!!! ...

Av Amanda - 19 februari 2013 18:41

ja hej min dag idag har varit ganska bra som vanligt har jag varit i skolan.När jag kom hem då var det dags för städning tydligen så att jag har städat typ hela köket också.   här kommer lite bilder             ...

Presentation


Hej! Mitt namn är Amanda. Jag är snart 11 år och bloggar om mig och mitt liv! Följ via blogglovin tack på förhand/Amanda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards